מי מונע מתלמידות גבעת זאב להתקבל לסמינרים בירושלים?

איתי גדסי 7 Comment on מי מונע מתלמידות גבעת זאב להתקבל לסמינרים בירושלים?

ההנהלה הארצית של "דגל התורה" שהתכנסה אמש, תוקפת בחריפות גורמים בכירים בחינוך החרדי בירושלים, ה"מצירים את צעדי התלמידות להתקבל לסמינרים". למי הם מתכוונים?

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הנהלת "דגל התורה" תוקפת בחריפות גורמים במערכת החינוך החרדית בירושלים, המונעים מתלמידות "בית יעקב", אשכנזים ובני עדות המזרח, מהישובים גבעת זאב וקרית יערים, להתקבל לסמינרים בירושלים.

"גורמים מסוימים מצירים את צעדיהם מלהירשם במוסדות הלימוד בירושלים שהוסמכו ע"י גדולי ישראל. לא ייתכן כי יבוא מאן דהוא וישנה מצב של שנים וברגע אחד ימנע מתלמידות להתחנך בדרך אותה רוצים הוריהם שיגדלו", נאמר בהודעת "דגל התורה", בתום ישיבת הנהלת התנועה שהתכנסה אמש (ה') בבני-ברק, כשהם רומזים למחזיק תיק החינוך החרדי בעיר, צביקה כהן.

ישיבת הנהלת התנועה הארצית נערכה אמש במשרדי "דגל התורה" בבני-ברק, בהשתתפות חברי ועדת הרבנים של "דגל התורה" הגאון רבי נתן זוכובסקי שליט"א והגאון רבי יוסף אפרתי שליט"א, לסקירה על פעילות התנועה בכנסת ובנציגות המקומית, ולדיון נרחב ומקיף במגוון נושאים העומדים על הפרק במאבקי היהדות החרדית.

בתחילת הכינוס נשאו דברים חברי ועדת הרבנים של "דגל התורה" והרחיבו על דרכי מאבקיה של היהדות החרדית והאופנים כיצד יש לנהל את המערכות בהכוונתם של מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א.

יו"ר "דגל התורה", ח"כ משה גפני, סקר בהרחבה את ההישגים הרבים שהושגו למען מוסדות החינוך בתקציב האחרון אשר מנעו את החרפה והקיפוח של הקדנציה הקודמת ועתה החזירו למוסדות החינוך החרדי את האפשרות להמשיך ולהתקיים. כן סקר את פעילות הסיעה בשאר הסוגיות הבוערות. גפני הודה לכל המתכנסים מרחבי הארץ אשר התאספו כדי לעסוק בהתייעלות והמשך דאגה למען קודשי ישראל וצורכי הציבור החרדי.

חברי הכנסת של דגל התורה אורי מקלב ויעקב אשר העלו בפני הרבנים וחברי ההנהלה הארצית את מגוון הנושאים העומדים על הפרק בעשייה הציבורית. המשתתפים דנו במגוון פתרונות ודרכי המאבק כנגד הפגיעה בקדושת הכותל, בהשתלטות של גורמים רפורמים על מערכת החינוך בישראל בבעיות הדיור במגזר החרדי ונושאים רבים אחרים.

בדיון על המאבק למען קדושת השבת, אמר ח"כ משה גפני לחברי ההנהלה כי דרישת הסיעה מראש הממשלה היא ברורה ונחרצת שכבר ביום ראשון הקרוב יעברו הסמכויות לגבי פתיחת מרכולים בעיריות כפי שהיה בעבר לידי שר הפנים.

בכינוס הובעה מחאה כנגד הפגיעה והאפליה הנעשית לבנות "בית יעקב" – אשכנזים ובני עדות המזרח מהיישובים גבעת זאב וטלז סטון, אשר גורמים מסוימים מצירים את צעדיהם מלהירשם במוסדות הלימוד בירושלים שהוסמכו ע"י גדולי ישראל. "לא ייתכן כי יבוא מאן דהוא וישנה מצב של שנים וברגע אחד ימנע מתלמידות להתחנך בדרך אותה רוצים הוריהם שיגדלו", נאמר בהודעת "דגל התורה".



7 תגובות

מיין תגובות
  1. 7

    אכן הגיע הזמן לומר דיי לנושא.
    מגיע צביקה כהן כנציג ציבור חרדי ובשביל אינטרסים פוליטיים מקריב את הציבור החרדי.
    חבל!! צביקה תתעשת שלא תהיה הגורם הכי מושמץ!!!
    יש לך בעיה בירושלים, תלחץ על הסמינרים שיוסיפו כיתות. אבל תשתמש הבנות מסכנות שאין להם מקום ללמוד כקלף מיקוח.

    1. חכם , תביא כסף לכיתות.
      לא הגיוני שאין כיתות לבנות ירושלים ונותנים לבנו מחוץ לירושלים להתקבל.
      אבל אם דגל התורה יכולים ללכלך על צביקה כהן הם עושים זאת בשמחה , ולא לשכוח שהכל "לשם שמים"

  2. 6

    דגל התורה בקריסה מריבה קשה בין בית הגרי"ג להרב הירש ולכן ההתנהלות כושלת בכל המערכות בבת אחת וזה לא יגמר… תתכוננו

  3. 5

    אני מבין את הכאב שבמפלגה שלך כולם רבים, אבל אצל גדולי ישראל האמיתים זה לא ככה. אני ממליץ שתתמקד במריבות הפנימיות שלכם ולא תמציא מריבות אצל אחרים. בהצלחה.

  4. 4

    תמשיכו את םלריב בין השונאים למחבלים

  5. 2

    תראו איך כואב להם שצביקה היקר עושה את מה הרבנים הגאונים שלנו מורים לו לעשות שבראשם חכם שלום…..